Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
5 hours ago
... A City Daily Photo Blog for Tulsa Oklahoma ...
1 comments:
Bonsoir.
Tout le monde est bien arrivé et c'est le principal !
Bonnes promenades avec un Smokey très élégant !
Bisous.
Post a Comment