After the service we gather in the narthex for coffee and cookies. It
is an opportunity for people to get acquainted.
Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
2 hours ago

0 comments:
Post a Comment