Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
3 hours ago
... A City Daily Photo Blog for Tulsa Oklahoma ...
2 comments:
Eh bien ! Le Père Noël s'est fait raser, lol !
Bizzzzz.
Makes me think of Latin America, there are a lot of barbers here.
Post a Comment