On a more cheerful note, here is a Christmas picture from our noble dog Smokey. He would like to wish everyone a very Merry Christmas and a prosperous and Happy New Year. And so do Susan and I.
Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
2 hours ago

2 comments:
Bonjour.
Mes remerciements à Smokey à qui j'envoie quelques caresses.
merci de vos bons voeux de Noël et recevez les nôtres, Sue et vous.
Bisous.
This is an outstanding picture.
Please tell Smokey that I hope he has the best New Year ever!
Post a Comment