Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
3 hours ago
... A City Daily Photo Blog for Tulsa Oklahoma ...
2 comments:
That and a few other things I`m sure! ;-)
Merry Xmas to you and I wish you the best for 2009.
Oui, mais pas eulement pour le Père Noël mais aussi pour plein d'autres qualités, bien sûr !
Bizzzzz.
Post a Comment