Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
3 hours ago
... A City Daily Photo Blog for Tulsa Oklahoma ...
2 comments:
A lovely set of pictures of your New Year holiday home/surroundings.
Bet it's lovely in the summer.
Trust you're both fully recovered from your colds.
Anne
Thank you. Yes it is a nice place and we will definitely return again, perhaps with friends. It is very nice over there at any time of year but the fireplace makes it special in cold weather.
Post a Comment