Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
3 hours ago
... A City Daily Photo Blog for Tulsa Oklahoma ...
2 comments:
What a popular feeding station you have provided - every seat taken - standing room only!
Anne
How well you have captured these goldfinches - we have them in Norway too.
Wishing you a great end to your week :-)
Post a Comment