St. Malo, France
Een kiekendief bij de Leijen
-
Ik prijs me weer eens gelukkig dat we in het noorden wonen. Met een
verkoelende noordoostelijke bries kwam de maximumtemperatuur gisteren maar
net aan de 2...
2 hours ago
1 comments:
Phew, 11.38 - must have awoken refreshed to turn those pieces!!
Anne
Post a Comment