Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
1 hour ago
... A City Daily Photo Blog for Tulsa Oklahoma ...
6 comments:
That is a classy house. I love the happy yellow color.
quite a house..
Gorgeous doors and I love the border of flowers leading to them.
Yogi says "classy", I would use the word "elegant".
what a gorgeous house was that! lovely.. :0
Happy Wordless Wednesday! My entry is here.
That's some doorway!
Post a Comment