Een kiekendief bij de Leijen
-
Ik prijs me weer eens gelukkig dat we in het noorden wonen. Met een
verkoelende noordoostelijke bries kwam de maximumtemperatuur gisteren maar
net aan de 2...
2 hours ago


6 comments:
That is a classy house. I love the happy yellow color.
quite a house..
Gorgeous doors and I love the border of flowers leading to them.
Yogi says "classy", I would use the word "elegant".
what a gorgeous house was that! lovely.. :0
Happy Wordless Wednesday! My entry is here.
That's some doorway!
Post a Comment