Een dorstige Franse veldwesp
-
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is dorstig weer momenteel … Dat vond
een Franse veldwesp ook. Bij een temperatuur die opliep naar 35°C bleef hij
de he...
5 hours ago

7 comments:
Nice shot, you have always been good at black and white.
Good one. Enjoy your weekend!
A very necessary building! I like all the action here.
Great monochrome shot
Bonjour
Les personnages ressemblent presque à des ombres chinoises...
Great composition, perfect for W-B&W!
Wonderful light and shadows in this shot Bill. excellent B&W image.
Post a Comment