Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
6 hours ago
... A City Daily Photo Blog for Tulsa Oklahoma ...
7 comments:
Looks like Spring is on the way!
Beautiful trees!
I love the sycamore trees this time of year.Their bark is beautiful.
Gorgeous, with a sky like that can Spring be far behind?
Nice blog, My beautiful season is Summer. Test Questions
Very nice shot.
Regards and best wishes
We don't have sycamore trees here, but I have no problems appreciating them against such a fine, blue sky :-)
Post a Comment