Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
4 hours ago
... A City Daily Photo Blog for Tulsa Oklahoma ...
4 comments:
I like the strong lines of the door and porch, and the red coloring.
My WW is here: http://www.ptank.com/blog/2012/02/wordless-wednesday-union-and-octavia/
love that little stacked stone sculpture on the left..
Love the colour and the mini stone henge vibe.
This reminds me of fall with the stones, leaves, and especially the colors. Love the lines in the photo.
Post a Comment