Another beautiful day at the Philbrook Gardens.
Een dorstige Franse veldwesp
-
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is dorstig weer momenteel … Dat vond
een Franse veldwesp ook. Bij een temperatuur die opliep naar 35°C bleef hij
de he...
7 hours ago

5 comments:
There's a lot of green and blue in this one. Serene!
Nice shot. The Philbrook gardens are very cool.
Outstanding shot. Thanks for joining in SOOC, today.
Ah, the classic reflection in a pond. Still beautiful though, especially with that great light.
That's a beautiful reflection!
Post a Comment