Een kiekendief bij de Leijen
-
Ik prijs me weer eens gelukkig dat we in het noorden wonen. Met een
verkoelende noordoostelijke bries kwam de maximumtemperatuur gisteren maar
net aan de 2...
1 hour ago

13 comments:
Nice clarity and composition!
Stunning macro!
What's a skipper? It looks more like a moth to me!
Whatever that is, a skipper or a moth, it does look beautiful.
Excellent photo.
My macro ORANGE HIBISCUS
Very nice shot of the skipper on the coneflower! (And I agree with you that it's a sipper. LOL)
Outstanding work. Very nicely captured.
Very beautiful !
l'appareil marche de nouveau très bien, lol !
Cool, clear n crisp, Love it!
So smooth, clean and excellent.
Yay that is beautiful!!
Purple blossom
It is a butterfly, not a moth, and it is called a Skipper. Cross my heart.
Beautifully captured!
Post a Comment