See more Wordless Wednesday
Naar buiten
-
Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin … ‘Ik
wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’ Een uur later was ook
deze la...
3 hours ago

5 comments:
Oh, nice shot, At our old house in Tulsa we raked and raked and raked.
That orange is overwhelming!
Really love the place! awesome! :)
Happy Wordless Wednesday! My entry is here .
All ready for the fall!
I LOVE this feature of yours. There are so many beautiful residences in Tulsa that I am sure the supply of doors is limitless. The changing colors of the huge oaks and maples only makes the scene better. Really well done Bill.
Post a Comment