Een dorstige Franse veldwesp
-
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is dorstig weer momenteel … Dat vond
een Franse veldwesp ook. Bij een temperatuur die opliep naar 35°C bleef hij
de he...
5 hours ago

3 comments:
me too!
but I did not get a sticker.. ;-(
I mailed mine in two weeks ago, so I didn't get a sticker either...
We don't get stickers over here. I too have a postal vote so that's not really worthy of showing I've voted. Effort should be put into receiving a sticker:-)
Post a Comment