Tussen de tureluurs
-
We gaan nog even terug naar de ontmoeting met de tureluurs van vorige week
maandag. Het was een te mooie en vooral ook bijzondere scène om niet ten
volle v...
26 minutes ago
... A City Daily Photo Blog for Tulsa Oklahoma ...
4 comments:
Nice pic Bill, we are going tonight, Fireworks night.
I don't have an iphone but I got a new ipod touch with a camera. They take nice pics.
Nice shot!
I love catching a ballgame. Nice image.
Such a big field! I am now following your blog.
My Sky Shot, please come and see. Have a great weekend.
Post a Comment