Tussen de tureluurs
-
We gaan nog even terug naar de ontmoeting met de tureluurs van vorige week
maandag. Het was een te mooie en vooral ook bijzondere scène om niet ten
volle v...
1 hour ago
... A City Daily Photo Blog for Tulsa Oklahoma ...
4 comments:
Nice pic Bill, we are going tonight, Fireworks night.
I don't have an iphone but I got a new ipod touch with a camera. They take nice pics.
Nice shot!
I love catching a ballgame. Nice image.
Such a big field! I am now following your blog.
My Sky Shot, please come and see. Have a great weekend.
Post a Comment